سنسور اکسیژن پراید چه مارکی خوبه - فروشگاه آنلاین تجهیز خودرو ثمین: عرضه انواع ایسیو، لوازم یدکی خودرو، دیاگ و انژکتور شور
فروشگاه آنلاین تجهیز خودرو ثمین: عرضه انواع ایسیو، لوازم یدکی خودرو، دیاگ و انژکتور شور
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

سنسور اکسیژن پراید چه مارکی خوبه

سنسور اکسیژن ntk سوکت مشکی

سنسور اکسیژن پراید چه مارکی خوبه؟

سنسور اکسیژن پراید چه مارکی خوبه بهترین مارک سنسور اکسیژن مارک ntk ژاپن میباشد .البته یک نکته خدمت شما عرض کنم تمامی سنسور اکسیژن های موجود در بازار چینی هستن که روشون مارک ntk ژاپن زده و از کیفیت پایینی برخوردار هستند . از این رو پیشنهاد ما به شما سنسور اکسیژن استوک ژاپنی ضمانتی میباشد که به تجربه ثابت شده از کیفیت عالی برخوردار هستند .

سنسور اکسیژن NTK یکی از معروف‌ترین سنسورهای اکسیژن در بازار خودروهای دنیا است. این سنسور برای اندازه‌گیری غلظت اکسیژن در گازهای خروجی از موتور خودرو استفاده می‌شود.

سنسور اکسیژن NTK دارای طراحی فنی پیشرفته‌ای است که به آن امکان می‌دهد تا با دقت بالا غلظت اکسیژن موجود در گازهای خروجی را اندازه‌گیری کند. این سنسور از تکنولوژی الکتروشیمیایی استفاده می‌کند که توسط یک باتری کوچک تغذیه می‌شود. با این حال، سنسور اکسیژن NTK به دلیل طراحی و تکنولوژی خاص خود، به صورت خودکار قابل تنظیم است، به عبارت دیگر نیازی به تنظیم دستی آن نیست.

فروشگاه ما را در ترب دیدن کنید

سنسور اکسیژن پراید چه مارکی خوبه

سنسور اکسیژن پراید چه مارکی خوبه

در این سنسور، دو بخش اصلی وجود دارد که شامل یک الکترود اکسیداسیون و یک الکترود کاتدی است. بخش الکترود اکسیداسیون اکسیژن را به اکسید اکسیدت می‌کند و بخش الکترود کاتدی الکترون‌های موجود در اکسیژن را جذب می‌کند. با مقایسه جریان الکتریکی ایجاد شده در دو بخش، غلظت اکسیژن موجود در گازهای خروجی به دقت تعیین می‌شود.

سنسور اکسیژن NTK دارای ویژگی‌هایی همچون دوام بالا، دقت بالا، پایداری بالا، و کارکرد به صورت خودکار است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار سنسورهای اکسیژن تبدیل کرده است. به دلیل این ویژگی‌ها، سنسور اکسیژن NTK به طور گسترده در خودروهای سواری و تجاری استفاده می‌شود.

فروش انواع سنسور اکسیژن استوک ژاپن تست شده و ضمانتی در فروشگاه تجهیز خودروثمین

سنسور اکسیژن پراید چه مارکی خوبه

سنسور اکسیژن پراید چه مارکی خوبه

سنسور اکسیژن NTK با سوکت مشکی یکی از تجهیزات حیاتی در صنعت خودروسازی است که برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن در دودهای خروجی از سیستم احتراق استفاده می‌شود. این سنسور دارای سوکت مشکی است که به راحتی در اتصال با سیستم احتراق قرار می‌گیرد.

با استفاده از سنسور اکسیژن NTK با سوکت مشکی، میزان اکسیژن موجود در دودهای خروجی از موتور خودرو سنجیده می‌شود. این اطلاعات به سیستم کنترل موتور ارسال می‌شود تا بهینه‌سازی میزان سوخت مورد استفاده و کاهش آلاینده‌های محیطی از طریق تنظیم مخلوط سوخت و هوا کمک کند.

سنسور اکسیژن NTK با سوکت مشکی دارای ویژگی‌هایی است که آن را به یک انتخاب مناسب برای صنعت خودروسازی می‌کند. این سنسور دقت بالا و زمان پاسخگویی سریعی دارد، که به وضوح نتایج دقیق و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. همچنین، با طراحی مقاوم در برابر شرایط سخت، این سنسور برای استفاده در محیط‌های خشن و دماهای متنوع مناسب است.

سنسور اکسیژن NTK با سوکت مشکی دارای ساختاری کم‌صدا و بازده بالا است که به طور مؤثر توانایی اندازه‌گیری دقیق اکسیژن را افزایش می‌دهد. با استفاده از این سنسور، عملکرد بهینه موتور خودرو شما تضمین می‌شود و میزان آلاینده‌های محیطی کاهش می‌یابد.

به طور خلاصه، سنسور اکسیژن NTK با سوکت مشکی یک تکنولوژی پیشرفته است که در بهبود عملکرد و کارایی موتور خودرو و کاهش آلاینده‌های محیطی نقش کلیدی دارد. با دقت بالا و استحکام قابل اعتماد، این سنسور انتخابی عالی برای صنعت خودروسازی می‌باشد.

 

 

سنسور اکسیژن ntk ساینا

وظیفه سنسور اکسیژن

وظیفه‌ی سنسور اکسیژن سنجش مقدار اکسیژن موجود در گاز خروجی از موتور می‌باشد. در واقع سنسور اکسیژن مقدار اکسیژن‌های نسوخته خارج شده از موتور که وارد اگزوز می‌شوند را کنترل می‌کند.
این سنسور تقریبا اطلاعات پیوسته‌ای را در خصوص اندازه‌گیری نسبت سوخت به هوا برای ایسیو (ECU) تهیه و ارسال می‌کند. سنسور اکسیژن در خصوص تعیین اطلاعات وضیعت غنی یا فقیر بودن دو حالت دارد که با صفر و یک شدن ولتاژ به طور متوالی داده می‌شود.

در مخلوط رقیق، ولتاژ ارسالی از سنسور اکسیژن کمتر از ۰/۵ ولت است.

در مخلوط غنی، ‌ولتاژ ارسالی از سنسور اکسیژن بیشتر از ۰/۵ ولت و حداکثر تا ۱ ولت است.

سنسور اکسیژن شامل یک بدنه ی سرامیکی است که بر روی سطح آن الکترودهای پلاتینیوم، که گاز در آنها نفوذ می‌کند نصب شده است. در سمتی از سنسور که عملکرد دارد به این دلیل از سرامیک استفاده شده است که حداقل دمای تماس یون‌های اکسیژن حدود ۳۰۰ درجه می‌باشد. در سمت دیگر سرامیک متخلخل در معرض هوای محیط قرار دارد، سطج خارجی سرامیک در معرض گازهای اگزوز قرار دارد.

در صورتی که حجم اکسیژن در دو طرف سرامیک حسگر اختلاف داشته باشد اختلاف پتانسیل به صورت ولتاژ رخ می‌دهد. با ارسال این ولتاژ به ایسیو (ECU) با پردازش اطلاعات سنسور اکسیژن و دیگر سنسورها و جداول از قبل تعریف شده مقدار زمان پاشش سوخت، اوانس جرقه و کنترل هوای ورودی توسط استپر محاسبه می‌کند.

روش تست سالم بودن سنسور اکسیژن

 بکس سنسور اکسیژن

0
دیدگاه‌های نوشته