سنسور اکسیژن پایین me17 سوکت طوسی در خودرو های سمندef7، پژو 206، دنا، با ایسیو me17 نصب شده
موجود در انبار
سنسور اکسیژن پایین me17 (سوکت طوسی و سوکت مشکی سنسور بالا هست که از نظر کارکرد تفاوتی ندارد و فقط رنگش فرق دارد .
مورد استفاده در: خودروهای ۴۰۵،پارس،۲۰۶ ،رانا با موتور tu5 و سمندتگ سوز و دوگانه سوز ،دنا،دناپلاس با موتور ef7 نصب شده
سنسور اکسیژن دارای مزایای کم هزینه، ساختار ساده، حساسیت بالا و غیره و طیف وسیعی از کاربردها در زمینه های خودرو، صنعت، کشاورزی، پزشکی و محیط زیست می باشد. سنسور O2 در منیفولد اگزوز نصب شده است تا میزان اکسیژن نسوخته در اگزوز را هنگام خروج اگزوز از موتور کنترل کند. نظارت بر سطح اکسیژن در اگزوز راهی برای اندازه گیری مخلوط سوخت است. به رایانه می گوید که آیا مخلوط سوخت غنی (اکسیژن کمتر) یا بدون چربی (اکسیژن بیشتر) می سوزد. سنسور O2 مانند یک ژنراتور مینیاتوری عمل می کند و زمانی که گرم می شود ولتاژ خود را تولید می کند. داخل پوشش تهویه شده در انتهای سنسور که به منیفولد اگزوز پیچ می شود یک لامپ سرامیکی زیرکونیومی قرار دارد. لامپ از بیرون با یک لایه متخلخل از پلاتین پوشیده شده است.
سنسور اکسیژن پایین me17
وضعیت | اورجینال اصلی |
---|---|
مورد استفاده در | خودرو های سمندef7، پژو 206، دنا، با ایسیو me17 نصب شده |
ضمانت | یکسال |
درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.
سنسور اکسیژن پایین me17
هنوز بررسیای ثبت نشده است.