نقشه فندک 206 فاز صفر

ویژگی‌های محصول
  • ویژگی نقشه: این نقشه به‌صورت کامل به فارسی ترجمه شده و با رنگ‌بندی مجزا بخش‌های مختلف سیستم فندک را به وضوح نشان می‌دهد. این امر موجب سهولت در تشخیص و تعمیر می‌شود.

نقشه فندک 206 فاز صفر با ترجمه فارسی و رنگ‌بندی کامل. مناسب برای تعمیرکاران و متخصصان برق خودرو. نسخه دانلودی برای عیب‌یابی و تعمیر سیستم فندک پژو 206.

فروشنده: حجت مرادی
ارسال به سراسر ایران
موجود در انبار
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه تجهیزخودرو ثمین
بازگشت
حجت مرادی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه تجهیزخودرو ثمین
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه تجهیزخودرو ثمین تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه تجهیزخودرو ثمین در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تومان50.000

مشخصات محصول

نقشه فندک 206 فاز صفر یک مرجع کامل برای تعمیرکاران و متخصصان برق خودرو است که به آنها کمک می‌کند تا سیستم فندک خودرو را به صورت دقیق تحلیل و عیب‌یابی کنند. این نقشه به‌صورت ترجمه شده به فارسی و با رنگ‌بندی‌های مختلف طراحی شده تا سهولت در درک و تعمیر سیستم فندک را فراهم کند.

ویژگی‌های برجسته نقشه فندک 206 فاز صفر:

1. ترجمه فارسی و رنگی

این نقشه به‌صورت کامل به فارسی ترجمه شده و با رنگ‌بندی مجزا بخش‌های مختلف سیستم فندک را به وضوح نشان می‌دهد. این امر موجب سهولت در تشخیص و تعمیر می‌شود.

2. مناسب برای تعمیرکاران و متخصصان برق خودرو

این نقشه به طور خاص برای تعمیرکاران و متخصصان برق خودرو طراحی شده که به دنبال مرجعی دقیق و کاربردی برای سیستم فندک پژو 206 فاز صفر هستند.

3. نسخه دانلودی و دسترسی فوری

این محصول به صورت دانلودی عرضه می‌شود و شما می‌توانید بلافاصله پس از خرید، نقشه را دریافت و استفاده کنید.

4. مناسب برای تعمیر و عیب‌یابی سیستم فندک

این نقشه ابزار ارزشمندی برای تعمیر و عیب‌یابی دقیق سیستم فندک خودرو است، به‌ویژه در مواقعی که فندک به درستی کار نمی‌کند.

5. قابلیت استفاده برای تمامی مدل‌های پژو 206 فاز صفر

این نقشه برای تمامی مدل‌های پژو 206 فاز صفر که دارای سیستم فندک هستند مناسب است و به کاربران اجازه می‌دهد تا در تمامی موارد تعمیر و عیب‌یابی از آن استفاده کنند.

توضیحات تکمیلی

ویژگی نقشه

این نقشه به‌صورت کامل به فارسی ترجمه شده و با رنگ‌بندی مجزا بخش‌های مختلف سیستم فندک را به وضوح نشان می‌دهد. این امر موجب سهولت در تشخیص و تعمیر می‌شود.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نقشه فندک 206 فاز صفر”